Notice: Undefined offset: 5 in /home/mahbobtarin/public_html/showmahbob.php on line 26
امیر خجسته


Notice: Undefined variable: width_tablighpx in /home/mahbobtarin/public_html/tablighat.php on line 12




سیاسی » نمایندگان مجلس دهم » نمایندگان همدران » تعداد بازدید: ٣٠٧٢٢٩
امیر خجسته
امتیاز:

Notice: Undefined variable: counter in /home/mahbobtarin/public_html/showmahbob.php on line 271
امیر خجسته نمایندهٔ دورهٔ نهم مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون سیاست داخلی و شوراها مجلس شورای اسلامی از حوزهٔ انتخابیهٔ همدان و فامنین در استان همدان است
وی همچنین نماینده دوره دهم مجلس شورای اسلامی نیز می باشد
در پنجم اردیبهشت ماه 1338 در خانواده ای مذهبی درشهرستان همدان دیده به جهان گشود. پدر او کشاورز ساده ای بود و از این طریق امرار معاش می کرد. در سنین نوجوانی ضمن کمک به پدر در تامین معاش خانواده با شور و علاقه فراوان به فراگیری علم و در کنار علمای روحانی و دیگر بزرگواران به یادگیری قرآن، نهج البلاغه و دروس عربی پرداخت. همچنین زیستن در کنار شخصیت هایی همچون شهیدان تیموری، عباسی و انس با سردار رشید اسلام مهدی صدیق موجب سعادت معنوی او شد.

در سال 59 با وقوع جنگ تحمیلی و بدنبال فرمان امام که فرمود: اگر امروز به جبهه نروید فردا دیر است، به عنوان بسیج دانشجویی درس را رها کرده و به جبهه رفت. چندین بار مجروهیت هیچ گاه خللی در اراده او به وجود نیاورد و او هر با مصمم تر از قبل ، ندای هل من ناصر رهبر انقلاب را لبیک می گفت.

چهارده ماه از حضور مداوم ایشان در جبهه های جنگ می گذشت تا اینکه در پانزدهم مرداد ماه سال 1361در عملیات برون مرزی ثارا... ، پس از نفوذ به خاک عراق و نبرد سنگین علیرغم 11 ساعت مقاومت و پس از مجروحیت شدید به همراه تعدادی از هم دانشگاهی ها و همرزمانش، در نزدیکی خانقین به اسارت دشمن در آمد. وي 2888 روز(حدود هشت سال ) از جوانی خود را ، درزندانهای مخوف و اردوگاههای اسرای رژیم بعثی عراق به سر برد.

به دنبال پذیرش قطعنامه 598 در سال 1369پس از تحمل حدود هشت سال اسارت با استقبال بی نظیر مردمی به آغوش وطن بازگشت. در سال 1370 طی حکمی از سوی رئیس ستاد آزادگان کشور به مدت پنج سال تصدی معاونت فرهنگی ستاد رسیدگی به امور آزادگان را در استان به عهده گرفت.

در اواخرهمین سال نیز به ریاست مرکز تربیت معلم شهید مقصودی و پس از آن به عنوان رئیس مرکز آموزش عالی ضمن خدمت فرهنگیان منصوب شد.

در سال 1377 به عنوان مدیر نمونه کشوری انتخاب شد که این ماحصل تلاش شبانه روزی او ، اساتید، معاونین و مشاورین مرکز با سرلوحه قراردادن خرد جمعی بود و مرکز تربیت معلم همدان را سرآمد تمامی مراکز در سراسر ایران نمود.

در سال 1378 با رای اعتماد قاطع مردم شریف همدان به عنوان نماینده مردم به اولین دوره شورای اسلامی شهر راه یافت و در این شورا به عنوان نایب رئیس و سخنگوی شورا انتخاب و انجام وظیفه کرد.

درفاصله بین انتخابات هفتم و هشتم مجلس به عنوان رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت احرار همدان وابسته به آزادگان منصوب شد.

در سال 82 به عنوان مدیر گروه فرهنگی در کمیسیون فرهنگی اجتماعی مجمع تشخیص مصلحت نظام مشغول به کار شد.

در سال 83 با توجه به سوابق مدیریتی ، تجارب و توانمندی های بلقوه او ، به عنوان رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان منصوب گردید.


توجه: از آنجا که درج مطالب در سایت "محبوبترین‌ها" برای همه کاربران آزاد می باشد، از همه کاربران محترم تقامندیم؛ در صورت مشاهده مطلبی خلاف واقع، غیرقانونی و یا منافی فرهنگ و اخلاق ایرانی و اسلامی در هر یک از پروفایل‌ها، از طریق بخش "تماس با ما" سایت مدیریت سایت را در جریان بگذارید.
 روابط عمومی سایت محبوبترین‌ها
Share


Notice: Undefined variable: width_tablighpx in /home/mahbobtarin/public_html/tablighat.php on line 12



صفحه اصلی | ارتباط با ما | درباره ما | خبرنامه | جستجو | نقشه سایت | RSS
محبوبترین‌های سیاسی | محبوبترین‌های ورزشی | محبوبترین‌های هنری | محبوبترین‌های اقتصادی | محبوبترین‌های دانش | محبوبترین‌های اندیشه | محبوبترین‌های فرهنگ و ادب | محبوبترین‌های ارتباطات | محبوبترین‌های تاریخ و جامعه | محبوبترین‌های بهداشت
Notice: Undefined variable: linktop1 in /home/mahbobtarin/public_html/bottom.php on line 28

امیر خجسته

محبوبترین‌ها,مشاهیر ایران,بیوگرافی نخبگان,جدیدترین اخبار,محبوبترین‌چهره‌ها,محبوبترین‌های سیاسی,محبوبترین‌های ورزشی,محبوبترین‌های هنری,محبوبترین‌های اقتصادی,محبوبترین‌های پزشکی,محبوبترین‌های فرهنگی,محبوبترین‌های دین و اندیشه,محبوبترین‌های رسانه و ارتباطات,محبوبترین‌های علم و دانش,محبوبترین‌های تاریخ و جامعه,